1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens (toliau -Pirkėjas), įsigyjančiam Prekes elektroninėje parduotuvėje www.agrokoncernas.lt (toliau – Elektroninė parduotuvė) ir UAB „Agrokoncernas“, (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Pirkėjas, įsigydamas Prekes elektroninėje parduotuvėje, sutinka su šių Taisyklių taikymu.
1.2. Prieš užsakant bet kokias Prekes elektroninėje parduotuvėje www.agrokoncernas.lt , Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti šias Sąlygas ir įsitikinti, kad jas tinkamai suprato. Prieš baigdamas užsakymą, Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Sąlygomis bei susipažinti su Privatumo politika. Pirkėjui atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės įsigijimas Elektroninėje parduotuvėje yra negalimas.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1. Pardavėjas yra UAB „Agrokoncernas“, Lietuvos bendrovė, tinkamai įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 133849777, PVM mokėtojo kodas LT338497716, buveinės adresas Vėrupės g.1, Babtai, Kauno r., Lietuva. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi – Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras. Išsami informacija apie Pardavėją pateikiama jo svetainėje www.agrokoncernas.lt.
3. Pirkėjų registracija ir paskyros valdymas
3.1. Pirkimai Elektroninėje parduotuvėje galimi tik atlikus registracijos veiksmus ir sukūrus asmeninę paskyrą. Registracijos metu Pirkėjas privalo pateikti visą prašomą informaciją. Jei Pirkėjas pageidauja pirkti juridinio asmens vardu, jis privalo užregistruoti atitinkamą juridinį asmenį . Vienas Pirkėjas gali turėti keletą paskyrų – fizinio ir (ar) juridinio (-ų) asmenų.
3.2. Registruojantis privaloma patvirtinti asmens tapatybę naudojant Smart-ID arba mobilųjį parašą. Užsiregistravus, į Pirkėjo nurodytą el. pašto adresą siunčiamas patvirtinimo laiškas, kurį Pirkėjas privalo aktyvuoti paspaudus nuorodą. Jei Pirkėjas jau yra registruotas Pardavėjo savitarnoje, patvirtinus tapatybę jo duomenys perkeliami automatiškai, o esant poreikiui Pirkėjas gali papildomai užregistruoti kitus juridinius asmenis.
3.3. Pirkėjas turi teisę paskyroje savarankiškai valdyti ir keisti dalį savo duomenų. Vardo, pavardės, telefono numerio ir el. pašto pakeitimai atliekami Pirkėjui kreipiantis į Pardavėją el. paštu uzklausos@agrokoncernas.lt. Naujo juridinio asmens paskyros sukūrimo/pridėjimo ar paskyros uždarymo veiksmus atlieka Pardavėjas Pirkėjui kreipiantis nurodytu el. paštu.
3.4. Slaptažodžio keitimui Pirkėjas turi naudoti paskyros funkciją „Slaptažodžio atkūrimas/keitimas“. Užklausa patvirtinama el. laišku. Rekomenduojama kurti stiprų/sudėtingą slaptažodį. Prisijungimas prie paskyros vykdomas naudojant slaptažodį, Smart-ID arba mobilųjį parašą.
3.5. Pirkėjas, norėdamas įsigyti augalų apsaugos produktus, privalo savo paskyroje pateikti galiojančio augalų apsaugos produkto naudotojo pažymėjimo kopiją. Pardavėjas patikrina dokumentą ir tik jį patvirtinus, Pirkėjui suteikiama galimybė įsigyti Prekes, kurių įsigijimui privaloma turėti aukščiau nurodytą galiojantį pažymėjimą. Jei pažymėjimas negalioja arba neatitinka teisės aktų reikalavimų, užsakymas nebus vykdomas.
3.6. Pirkėjo duomenys naudojami užsakymų vykdymui bei rinkodaros tikslais (pvz., naujienlaiškių siuntimui). Pirkėjas gali pasirinkti, ar pageidauja gauti naujienlaiškius ir kitus pasiūlymus.
3.7. Visi Pirkėjų duomenys tvarkomi vadovaujantis Privatumo politika, su kuria būtina susipažinti Pardavėjo svetainėje. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad jo paskyros prisijungimo duomenys nebūtų perduoti tretiesiems asmenims.
4. Sutarties sudarymas (Prekių užsakymo pateikimas ir vykdymas)
4.1. Prekes Elektroninėje parduotuvėje gali įsigyti tiek juridiniai asmenys, tiek fiziniai asmenys, kurie yra sulaukę 18 metų.
4.2. Sutikdamas su šiomis Taisyklėmis pirkimo metu, asmuo patvirtina, kad turi teisę pirkti Prekes šioje parduotuvėje.
4.3. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo momento, kai Pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje suformavęs Prekių užsakymą, prieš tai nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs mokėjimo būdą, susipažinęs ir patvirtinęs, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika, bei paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Pirkimo-pardavimo sutartimi yra laikoma ir jai yra taikomos šių Taisyklių sąlygos.
4.4. Šios Taisyklės galioja Pirkėjo pateiktos sutarties (Prekių užsakymo) vykdymo laikotarpiu iki visiško visų iš jų kylančių įsipareigojimų įvykdymo.
4.5. Sudarydamas sutartį Pirkėjas sutinka, kad paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu būtų siunčiama užsakymo elektroninė PVM sąskaita - faktūra su pirkimo duomenimis, pagal LR Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 79 str. 11 d. nuostatas. Sąskaita - faktūra išsiunčiama el. paštu darbo dienomis ne vėliau kaip per 6 darbo dienas nuo momento, kai Pirkėjas atsiima Prekes arba Pardavėjas perduoda Prekes kurjeriui (jei Prekės pristatomos pasirinkus kurjerio paslaugą). PVM sąskaita - faktūra išrašoma Prekių perdavimo kurjeriui ar Prekių atsiėmimo/priėmimo dienos data.
4.6. Kiekviena sutartis (Prekių užsakymas), sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma Elektroninės parduotuvės duomenų bazėje.
4.7. Pirkėjas užsakymo metu privalo pateikti teisingus ir tikslius savo duomenis. Jei įrašyti/pateikti duomenys/informacija yra klaidingi/ neišsamūs, Pirkėjas prisiima visą riziką ir pasekmes, susijusią su užsakymo neįvykdymu ar netinkamu įvykdymu.
4.8. Pirkėjas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo duomenis ir neperduoti jų tretiesiems asmenims. Jei Pirkėjo prisijungimo duomenimis tretieji asmenys naudojosi atlikti užsakymo veiksmus, atsakomybė ir pasekmės tenka Pirkėjui.
4.9. Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo keisti, papildyti ar panaikinti Taisykles, informuodamas apie tai elektroninėje parduotuvėje arba el. paštu. Pirkėjui taikomos aktualios Taisyklių redakcijos sąlygos, kurios galiojo Prekių užsakymo pateikimo metu.
5. Prekės, jų kainos ir kokybė
5.1. Elektroninėje parduotuvėje pateikti Prekių vaizdai yra iliustraciniai. Pirkėjas supranta, kad Prekės išvaizda gali skirtis nuo pateikto vaizdo.
5.2. Prekės elektroninėje parduotuvėje yra prieinamos tol, kol jos yra sandėlyje. Tam tikros Prekės arba dideli Prekių kiekiai gali būti įsigyjami susisiekus su pardavimų vadybininku.
5.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių, įskaitant, bet neapsiribojant atvejus, kuomet po Prekės užsakymo pateikimo paaiškėja, kad Prekės sandėlyje nėra, o Pardavėjas negali pristatyti Elektroninėje parduotuvėje užsakytas Prekes, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį (Prekių užsakymą), prieš tai informavęs Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 14 kalendorinių dienų.
5.4. Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalius ir/arba maksimalius tam tikrų Prekių užsakymo kiekius viename užsakyme.
5.5. Pirkėjui užbaigus užsakymą, Prekių kainos nekeičiamos.
5.6. Prekių kainos Elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais su PVM ir be PVM.
5.7. Patvirtinus užsakymą prie bendros Prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks taikomas. Prekių kaina neapima užsakymo paruošimo, pristatymo nurodytu adresu išlaidų (toliau – Pristatymo išlaidos). Pristatymo išlaidų dydis Elektroninėje parduotuvėje nurodomas atskirai.
5.8. Pirkėjas privalo sumokėti už Prekes užsakymo metu pasirinkdamas vieną iš Elektroninėje parduotuvėje nurodytų mokėjimo būdų. Užsakymas bus pradėtas vykdyti tik gavus pilną apmokėjimą už Prekes.
5.9. Pardavėjas nėra atsakingas už pasekmes, atsiradusias naudojant Prekes nesilaikant gamintojo instrukcijų, netinkamai laikant ar transportuojant, ko pasėkoje Prekės gali sugesti ar prarasti savo savybes.
5.10. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už Prekių kokybės trūkumus, kurie atsirado dėl Pirkėjo kaltės.
5.11. Pardavėjas turi teisę tikrinti Pirkėjo pateiktus pažymėjimus ir kitus dokumentus arba pareikalauti papildomų, kurie patvirtintų teisę įsigyti Prekes, kurioms privalomas specialių dokumentų turėjimas.
5.12. Parduodamų Prekių kokybė, kiekis ir kiti parametrai turi atitikti Sutarties nuostatas, o jei Sutartyje nėra konkrečių nurodymų – įprastus standartus.
5.13. Visų parduodamų Prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos Prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog Elektroninėje parduotuvėje esančių Prekių spalva, forma, pakuotė ar kiti parametrai gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formos, dizaino ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
5.14. Kai Lietuvos Respublikos teisės aktai nustato tam tikrą Prekių tinkamumo naudoti laikotarpį, Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti, kad perduodamos Prekės atitinka teisės aktų reikalavimus jų perdavimo Pirkėjui momentu. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius dėl Prekių tinkamumo naudoti terminų praradimą dėl netinkamų Pirkėjo laikymo ar naudojimo sąlygų.
5.15. Prekėms taikomas garantinis laikotarpis, nustatytas gamintojo. Jei per šį laikotarpį po prekės perdavimo Pirkėjui paaiškėja paslėpti trūkumai, kurie atsirado ne dėl Pirkėjo netinkamo naudojimo ar laikymo, Pirkėjas turi pranešti Pardavėjui apie neatitikimus per 14 kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos. Gavęs pranešimą ir nustatęs, kad Prekė nekokybiška, Pardavėjas per 14 darbo dienų savo nuožiūra turi:
1) pakeisti Prekę kita tinkamos kokybės Preke;
2) pašalinti trūkumus;
3) kompensuoti Pirkėjui trūkumų pašalinimo išlaidas arba
4) susitarti dėl Prekės kainos sumažinimo.
5.16. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už Pirkėjo netinkamą Prekių naudojimą ar laikymą.
6. Pirkimo Taisyklių prieinamumas ir mokėjimo informacija
6.1. Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Artea, Revolut bankų Elektroninės bankininkystės paslaugomis Visa/MasterCard/ Apple Pay / Google Pay mokėjimo kortelėmis, bei bankiniu pavedimu (rankiniu būdu) į nurodytą sąskaitą. Pasirikus apmokėti bankiniu pavedimu, Pirkėjas į paskyroje nurodytą el. paštą gauna laišką su atliktinų veiksmų instrukcijomis.
6.2 Pardavėjas turi teisę vienašališkai nustatyti ir kitus galimus atsiskaitymo būdus.
6.3. Atsiskaitymai galimi euro (€) valiuta.
6.4. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
6.5. Užsakymas laikomas patvirtintu, kai Pirkėjas į el. paštą gauna elektroninį patvirtinimą apie sėkmingą apmokėjimą. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus mokėjimo patvirtinimą.
7. Prekių pristatymo ir atsiėmimo tvarka
7.1. Pirkėjas, užsakydamas Prekes, privalo nurodyti tikslų Prekių pristatymo adresą arba pasirinkti vieną iš siūlomų atsiėmimo vietų (sandėlius ar paštomatus). Sistema automatiškai pateikia galimus adresus, iš kurių Pirkėjas gali pasirinkti.
7.2. Prekė pristatoma ir perduodama Pirkėjui šia tvarka:
7.2.1. Pardavėjas pristato Prekes Pirkėjui vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai negalioja, įvykus nenumatytoms aplinkybėms (įskaitant, bet neapsiribojant neteisingais duomenimis, prekių trūkumais, kainų klaidomis, force majeure aplinkybėmis ar kitais panašiais atvejais), o Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti kitą Prekių pristatymo terminą.
7.2.2. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja pats priimti prekes. Jei Pirkėjas Prekių priimti pats negali , bet Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, , Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų Prekių netinkamam asmeniui.
7.2.3. Pirkėjui pageidaujant Prekės, atitinkančios svorio ir matmenų reikalavimus, gali būti pristatytos į Pardavėjo nurodytus paštomatus arba į kitas vietas, nurodytas Elektroninėje parduotuvėje. Apie Prekės pristatymą į paštomatą Pirkėjas bus informuotas SMS žinute ir (ar) el. paštu, kurioje bus pateiktas kodas Prekės atsiėmimui.
7.2.4. Prekės pristatomos Pirkėjo sąskaita. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų Prekių svorio, kainos, pasirinkto mokėjimo būdo ir pristatymo būdo.
7.3. Kai Prekė pristatoma per kurjerį, Pirkėjas privalo apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta ta Prekė, kurią užsakė. Jei pastebimas pakuotės ar siuntos pažeidimas, Prekių kiekio, kokybės ar asortimento neatitikimas, Pirkėjas arba jo atstovas privalo nepriimti siuntos. Tokiu atveju kurjeris, kartu su Pirkėju arba jo atstovu, užpildo pakuotės pažeidimo aktą, kuriame nurodomi aptikti trūkumai. Jei Pirkėjas neatlieka šių veiksmų, Pardavėjas neatsako už Prekių kokybės trūkumus ir pažeidimus, jei jie nėra gamyklinio broko rezultatas, taip pat už prekių komplektacijos neatitikimus, jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės Prekių apžiūros metu.
7.4. Prekė laikoma pristatyta/perduota Pirkėjui, kai jis pasirašo važtaraštyje, sąskaitoje faktūroje ar kituose dokumentuose, patvirtinančiuose Prekių gavimą iš Pardavėjo, arba kai Prekių priėmimas yra patvirtinamas elektroniniu būdu arba Pirkėjas faktiškai atsiima Prekę.
7.5. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo Prekės perdavimo – priėmimo momento.
7.6. Prekės atsitiktinio praradimo ar sugadinimo rizika pereina Pirkėjui nuo nuosavybės teisės į Prekę perėjimo momento.
7.7. Jei Pirkėjas neatsiima Prekių per nustatytą laiką arba jų nepavyksta pristatyti dėl Pirkėjo kaltės ir už Prekes nebuvo sumokėta, Prekės grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas anuliuojamas. Šiuo atveju Pardavėjas neprisiima atsakomybės už jokius nuostolius, kuriuos Pirkėjas gali patirti dėl negautų Prekių.
7.8. Prekes galima atsiimti Pardavėjo nurodytuose paštomatuose tą pačią dieną, jei užsakymas atliktas iki 16:00 val. darbo dienomis ir paštomate yra laisvų skyrelių. Jei užsakymas atliktas po 16:00 val., prekės gali būti atsiimtos sekančią darbo dieną, gavus SMS ir/ar el. paštu pranešimą apie galimą atsiėmimą. Tuo atveju, jei visi paštomato skyreliai yra užimti, prekės bus įdėtos atsilaisvinus skyreliui arba Pardavėjas susisieks su Pirkėju dėl kito pristatymo būdo (pvz., per kurjerį). Pasirinkus kurjerio paslaugas, prekės pristatomos per 2–4 darbo dienas.
7.9. Apie Prekių pristatymą į paštomatą Pirkėjas informuojamas SMS žinute ir/ar elektroniniu paštu.
7.10. Prekės Pardavėjo paštomatuose laikomos 3 kalendorines dienas. Jei per šį laikotarpį Prekės neatsiimamos, jos grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas anuliuojamas.
7.11. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už nuostolius, patirtus dėl Prekių neatsiėmimo per nurodytą terminą ir laikotarpį.
7.12. Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.
8. Prekių grąžinimas ir keitimas
8.1. Pagal Mažmeninės prekybos taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (toliau – Taisyklės), tam tikros prekės negali būti grąžinamos ar keičiamos, jei jos yra tinkamos kokybės ir jų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų.
8.2. Kokybiškų prekių grąžinimas:
8.2.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik teisės aktuose nustatytais atvejais. Šios prekės nėra grąžinamos, jeigu taikomos žemiau nurodytos išimtys.
8.2.2. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pagal kurią parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų kaina priklauso nuo rinkos svyravimų per LR teisės aktų nustatytą 14 dienų laikotarpį. Pareiga įrodyti, kad laikėsi šio reikalavimo dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.
8.2.3. Kokybiškus augalų apsaugos produktus, sėklas arba trąšas.
8.2.4. Kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų originalią pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne pilnos komplektacijos prekių (pvz., prarastos tam tikros prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota).
8.2.5. Augimo reguliatorių, pesticidų ir augalų apsaugos priemonių – pagal Taisyklių 15 punktą augalų apsaugos priemonės, kaip ir kiti specialūs augimo produktai, negali būti grąžinami, nes jų kokybė ir saugumas gali būti užtikrinti tik nesant pakartotinio kontakto su vartotoju.
8.2.6. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes, jei jų vertė pasikeitė nuo prekės rinkos svyravimų ir (ar) jos neatitinka grąžinimo sąlygų arba buvo pažeistos dėl netinkamo pirkėjo veikimo.
8.2.7. Specialiai pirkėjui paruoštos arba perdirbtos prekės – vadovaujantis Taisyklių 16 punktu, prekės, paruoštos pagal individualius pirkėjo pageidavimus (pavyzdžiui, specifiniai trąšų ir (ar) sėklų kiekiai), kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo verslo ir/ar asmeninėms reikmėms, negali būti grąžinamos be raštiško pardavėjo sutikimo.
8.2.8. Akcijų metu ar su nuolaida įsigytos prekės gali būti grąžinamos tik tuo atveju, jei jos neatitinka kokybės reikalavimų.
8.3. Prekės laikomos nekokybiškomis, jei:
8.3.1. Pasibaigęs prekių galiojimo terminas.
8.3.2. Prekių sudėtyje yra teisės aktais draudžiamų sudėtinių dalių.
8.3.3. Dėl netinkamų laikymo sąlygų iki prekių perdavimo Pirkėjui yra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės savybės.
8.3.4 Prekės yra pažeistos mechaniškai, yra pažeista prekės originali pakuotė ar yra kitų prekių kokybės trūkumų, kaip cheminės sudėties neatitikimas ar nepilna sudėtis.
8.4. Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos:
8.4.1. Nekokybiškos prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje, tokios pat komplektacijos, kokią Pirkėjas gavo (su visais dokumentais, instrukcijomis, garantine kortele, jei ji buvo išduota).
8.4.2. Jeigu prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos ar netinkamai supakuota dėl Pirkėjo veiksmų, Pardavėjas turi teisę jos nepriimti, nekeisti ir negrąžinti už ją sumokėtų pinigų.
8.4.3. Dideles ar sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) nekokybiškas prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti pristato pats Pirkėjas, jeigu nesusitarta kitaip. Pirkėjo ir Pardavėjo susitarimu tokių prekių kokybė gali būti įvertinta ir vietoje, kur jos faktiškai laikomos ar naudojamos.
8.4.4. Kai kurių prekių grąžinimas galimas tik abiejų Šalių susitarimu. Tokiu atveju Pardavėjas ir Pirkėjas raštu susitaria dėl prekių grąžinimo sąlygų ir kitų svarbių aspektų.
8.5. Kas gali grąžinti prekes?
8.5.1.Teisę grąžinti prekę gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal teisės aktus yra laikomas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, kuris pareiškia savo valią pirkti, perka ir naudoja prekę asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslu ar profesijai tenkinti.
8.6. Kaip grąžinti prekes?
8.6.1. Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekes, turi atlikti šiuos veiksmus:
8.6.1.1. Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo informuoti Pardavėją apie ketinimą grąžinti prekes ir pateikti rašytinį prašymą el. paštu uzklausos@agrokoncernas.lt.
8.6.1.2. Pardavėjas privalo nedelsdamas patvirtinti laikmenoje pirkėjui, kad gavo jo prašymą arba informuoti asmeniškai nurodytu elektroniniu paštu ir per 5 darbo dienas pateikti atsakymą.
8.6.2. Pirkėjas negavęs atsakymo iš Pardavėjo per 10 darbo dienų, turi teisę sugrąžinti Pardavėjui prekes per 14 dienų nuo informavimo apie grąžinimą dienos ir perduoti prekes Pardavėjui kartu su prekių pirkimo dokumentu (pirkimo kvitu arba PVM sąskaita faktūra) bei kitais priklausančiais dokumentais.
8.7. Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?
8.7.1. Už prekes sumokėta suma bus grąžinta per 14 darbo dienų nuo grąžinimo patvirtinimo naudojant tokį patį mokėjimo būdą, kokį naudojo pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent vartotojas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu pirkėjas/pardavėjas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų.
8.7.2. Pardavėjas neprivalo grąžinti pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu pardavėjo pasiūlytą pigiausią įprastinį pristatymo/grąžinimo būdą.
8.7.3. Pardavėjas gali negrąžinti pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos, išskyrus atvejus, kai Šalys raštu susitaria kitaip.
8.7.4. Netinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis www.agrokoncernas.lt puslapio ir elektroninės parduotuvės pirkimo – pardavimo taisyklėmis bei prekių įsigijimo metu galiojusiais Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytais reikalavimais.
8.8. Atsakomybė. Asmenys, pažeidę šios tvarkos reguliavimo nuostatas, prisiima pasekmes ir atsako LR įstatymų nustatyta tvarka.
9. Lojalumo programos ir akcijos
9.1. „Žemynos klubas“.
9.1.1. Klientai, dalyvaujantys „Žemynos klubo“ programoje, kaupia Agro litus, kuriuos gali panaudoti Agrokoncerno savitarnoje įsigydami Prekes ar kitus pasiūlymus vadovaujantis „Žemynos klubas“ nustatytomis Taisyklėmis.
9.2. Akcijos:
9.2.1. Elektroninėje parduotuvėje taip pat gali būti taikomos įvairios akcijos, specialūs pasiūlymai ar nuolaidos. Akcijų sąlygos, galiojimo laikotarpis ir Prekių asortimentas nurodomi Elektroninėje parduotuvėje atskirai.
9.2.2. Produktų nuolaidos.
Tam tikroms Prekėms Elektroninėje parduotuvėje gali būti taikomos nuolaidos, kurias nustato parduotuvės administracija. Nuolaidos matomos visiems vartotojams – originali kaina perbraukta, o nauja kaina su nuolaida - paryškinta.
9.2.3 Krepšelio nuolaidos.
Specialių akcijų metu klientai gali gauti nuolaidos kodus elektroniniu paštu, kuriuos įvedus pirkinių krepšelyje taikoma nuolaida visam Prekių užsakymui. Krepšelio nuolaidos galioja tik nurodytą laikotarpį ir pagal akcijos sąlygas.
9.2.4. Pristatymo nuolaidos.
Parduotuvė gali taikyti nemokamo arba sumažinto pristatymo akcijas, kurios galioja tik Lietuvoje. Pristatymo nuolaidų sąlygos ir galiojimo laikotarpis nustatomi parduotuvės administracijos. Parduotuvė pasilieka teisę keisti pristatymo nuolaidas ir jų taikymo sąlygas.
9.2.5. Nuolaidų sumavimas.
Lojalumo nuolaidos, produktų nuolaidos, krepšelio nuolaidos ir pristatymo nuolaidos gali būti sumuojamos, jei tai įtvirtinta konkrečios akcijos sąlygose.
10. Pirkėjo teisės ir pareigos
10.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti Prekes Elektroninėje parduotuvėje, laikydamasis šių Taisyklių bei Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų.
10.2. Pirkėjas įsipareigoja registracijos formoje pateikti tikslius ir išsamius duomenis. Jei registracijos formoje nurodyti duomenys pasikeičia, Pirkėjas privalo juos nedelsiant atnaujinti, ypatingai jei tai gali turėti įtakos užsakymo vykdymui ir Prekių pristatymui.
10.3. Pirkėjas privalo laikyti savo prisijungimo duomenis ir/ar slaptažodį saugiai ir neatskleisti jų tretiesiems asmenims. Praradus slaptažodį, Pirkėjas privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui, naudodamasis Elektroninėje parduotuvėje nurodytais kontaktais.
10.4. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją apie bet kokius pasikeitimus savo kontaktinėje informacijoje, kurie gali turėti įtakos užsakymo vykdymui ir Prekių pristatymui.
10.5. Pirkėjas privalo sumokėti už užsakytas Prekes ir priimti jas šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
11. Pardavėjo teisės ir pareigos
11.1. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, sustabdyti ar nutraukti tam tikras funkcijas, prieinamas Pirkėjui Elektroninėje parduotuvėje, taip pat keisti svetainės dizainą ir elementų išdėstymą. Šie pakeitimai neturi įtakos anksčiau sudarytų sutarčių vykdymui, nebent Lietuvos Respublikos teisės aktai numato kitaip.
11.2. Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo anuliuoti Pirkėjo Prekių užsakymą, jei Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimą per elektroninę bankininkystę ar mokėjimų sistemas, nesumoka už Prekes per vieną darbo dieną, taip pat kitais nenumatytais atvejais (įskaitant, bet neapsiribojant neteisingais duomenimis, prekių trūkumais, kainų klaidomis, force majeure aplinkybėmis ar kitais atvejais).
11.3. Jei kyla neaiškumų dėl Prekių užsakyme pateiktos informacijos, Pardavėjas turi teisę susisiekti su Pirkėju Prekių užsakyme nurodytais kontaktais. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos.
11.4. Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo anuliuoti Pirkėjo Prekių užsakymą, jei: Pirkėjas nepateikia reikiamos informacijos nurodytu terminu arba Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per dvi darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
11.5. Pardavėjas gali be įspėjimo apriboti arba nutraukti Pirkėjo prieigą prie Elektroninės parduotuvės, jei Pirkėjas bando pakenkti jos veiklai ar stabilumui arba naudoja svetainę neteisėtiems tikslams ar sukčiavimui. Tokiu atveju Pardavėjas neatsako už dėl to patirtus Pirkėjo nuostolius.
11.6. Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti šias Taisykles, jas paskelbdamas Elektroninės parduotuvės svetainėje. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo momento ir taikomi visiems po paskelbimo sutartiniams santykiams.
11.7. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą ir tvarkyti Pirkėjo asmens duomenis laikydamasis šių Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų.
11.8. Pardavėjas turi kitas teises ir pareigas, numatytas šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
11.9. Pardavėjas pasilieka teisę keisti Prekių kainas ir kitas sąlygas be išankstinio įspėjimo, tačiau šie pakeitimai neturės įtakos jau patvirtintiems Prekių užsakymams.
11.10. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Prekių kokybę ir, jei Prekių trūkumai nustatomi per 14 dienų nuo įsigijimo, juos pašalinti arba pakeisti Prekes naujomis, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir galiojančiais teisės aktais.
11.11. Pardavėjas įsipareigoja teikti Pirkėjams informaciją ir konsultacijas apie Prekes bei jų naudojimą, naudodamasis Elektroninės parduotuvės nurodytais kontaktais.
11.12. Pardavėjas įsipareigoja laiku perduoti užsakytas Prekes vežėjui ir užtikrinti, kad jos būtų tinkamos naudoti pagal numatytą paskirtį. Pardavėjas neatsako už Prekių pristatymo vėlavimus, atsiradusius dėl vežėjo veiksmų ar kitų aplinkybių, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti.
11.13. Pardavėjas turi teisę laikinai arba visam laikui nutraukti Elektroninės parduotuvės veiklą dėl techninių ar kitų priežasčių, apie tai iš anksto informuodamas Pirkėjus.
12. Atsakomybė
12.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikia netikslius duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to kilusius padarinius ir atsiradusias pasekmes.
12.2. Pirkėjas prisiima visą riziką ir nuostolių atlyginimą visiems asmenims, susijusią įskaitant, bet neapsiribojant su pateikto pažymėjimo autentiškumu/galiojimo terminu, jeigu tokia atsirastų.
12.3. Pirkėjas yra atsakingas už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims ir už jų veiksmus, atliktus naudojantis gautais duomenimis.
12.4. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjo veiksmų Elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie Elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodymo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie Elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie Elektroninės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
12.5. Pardavėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl to, kad Pirkėjas nesilaikė šių Taisyklių arba nepaisė Pardavėjo rekomendacijų su kuriomis yra susipažinęs.
12.6. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas pažeidžia šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Pirkėjo patirtą žalą ar kitus tiesioginius nuostolius, kurie kyla kaip numatytina šių Taisyklių pažeidimo pasekmė. Žala arba nuostoliai laikomi numatytinais, jeigu jie yra akivaizdi Pardavėjo pažeidimo pasekmė arba, jeigu tokią žalą ar nuostolius Pardavėjas ir Pirkėjas suvokė, sudarydami Sutartį.
12.7. Pardavėjas tiekia Prekes tik asmeniniam Pirkėjo naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės.
12.8. Pardavėjas neatsako už informaciją, pateiktą kituose interneto tinklalapiuose, net jei Pirkėjas pateko į šiuos tinklalapius per nuorodas, esančias Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje.
12.9. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
13. Asmens duomenų tvarkymas
13.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika.
14. Informacijos siuntimas
14.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
14.2. Pirkėjas, siekdamas susisiekti su Pardavėju, raštu siunčia Pardavėjui elektroninį laišką adresu uzklausos@agrokoncernas.lt.
15. Intelektinė nuosavybė
15.1. Visos teisės į Elektroninėje parduotuvėje pateiktą turinį, įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, grafinius vaizdus, logotipus, mygtukų piktogramas, vaizdo įrašus ir programinę įrangą, priklauso Pardavėjui arba yra licencijuotos trečiųjų šalių.
15.2. Pirkėjas neturi teisės naudoti Elektroninėje parduotuvėje pateikto turinio komerciniais tikslais be išankstinio raštiško Pardavėjo sutikimo.
16. Papildomos sąlygos
16.1. Bet kokie Taisyklių pakeitimai ir (ar) papildymai įsigalioja nuo jų paskelbimo Elektroninėje parduotuvėje dienos. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą po Taisyklių pakeitimų ir (ar) papildymų paskelbimo, sutinka su jais.
16.2. Jei dėl techninių ar kitų nenumatytų priežasčių Elektroninėje parduotuvėje pateikiama netiksli informacija, Pardavėjas turi teisę anuliuoti Pirkėjo užsakymą, apie tai informavęs Pirkėją elektroniniu paštu ar telefonu per 2 darbo dienas.
17. Baigiamosios nuostatos
17.1. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
17.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
17.3. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su šiomis Taisyklėmis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
17.4. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.
17.5. Taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo Elektroninėje parduotuvėje momento ir galioja visiems Pirkėjo užsakymams, pateiktiems po šio paskelbimo.
17.6. Pirkėjas patvirtina, kad perskaitė šią Sutartį, suprato jos turinį ir pasekmes, ir pripažįsta ją atitinkančia savo tikslus.
17.7. Šios Taisyklės parengtos ir aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais. Jei dėl kokios nors priežasties kuri nors iš Taisyklių nuostatų tampa negaliojančia ar neįgyvendinama, kitos nuostatos lieka galioti visa apimtimi.